ثبت رکورد جدید و باور نکردنی سرعت قطار در چین

محفل دوستان

 

یک قطار مسافربری چینی روز جمعه توانست به رکورد سرعت 302 مایل بر ساعت (486 کیلومتر بر ساعت) دست یابد. چین توانست بدون دستکاری یک قطار در خدمت خطوط راه آهن این کشور با سرعت 486 کیلومتر بر ساعت مسیر بین پکن و شانگهای را به هم متصل کند

http://djhamid.blogfa.com



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

ماشین عجیب و فوق پیشرفته 6 چرخ (+عکس)

محفل دوستان

شرکت ایتالیایی کووینی، ابر خودوریی را با 6 چرخ و طراحی ویژه به بازار عرضه می‌کند. به گزارش برنا، ایده اولیه ساخت کووینی C6W از شرکت خودروسازی ایتالیایی کووینی مربوط به 32 سال پیش است. ماشینی استثنائی با 6 چرخ و بدنه‌ای از فایبرگلاس و فیبر کربنی با 434 اسب بخار قدرت و سرعت 300 کیلومتر در ساعت

http://djhamid.blogfa.com



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، عکس ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:عکس/متن/جالب/دیدنی/ماشین/عجیب/فوق پیشرفته/6چرخ/, ] [ 13:35 ] [ mohamad ]
[ ]

موتوری عجیب با سرعت 724 کیلومتر سرعت +عکس

محفل دوستان

 

یك موتورسوار انگلیسی، امسال قصد دارد برای اولین بار با موتورسیكلت جدید خود كه از قدرت جت برخوردار بوده، ركورد سرعت زمینی موتورسیكلت‌ها را بشكند.

به گزارش
ایران ناز پروژه «جت ری‌اكشن» (Jet Reaction) «ریچارد براون» كه با استفاده از یك موتور بالگرد 930 كیلوواتی به عنوان نیروی محركه ساخته شده و حالت پس‌سوزان در آن موجب تولید نیروی بیشتر نیز می‌شود، قرار است ركورد سرعت 605 كیلومتر در ساعت موتورسیكلت Ack Attack Streamliner را كه در سال 2010 ثبت شده، بشكند.

http://djhamid.blogfa.com



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، عکس ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:عکس/متن/جالب/موتوری/سرعت/724 کیلومتر/, ] [ 13:25 ] [ mohamad ]
[ ]

چرا نباید در پمپ بنزین با موبایل صحبت کرد؟

محف5ل دوستان

 

من نشنیدم که توی ایران قانونی باشه در خصوص حرف نزدن با موبایل توی پمپ بنزین. ولی گویا توی کشورهای دیگه این قانون هست. حالا دلیلش :

http://djhamid.blogfa.com



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

انبه چه ویتامین های دارد؟

محفل دوستان

 

انبه ، میوه ای است که به تازگی وارد سبد میوه ای ایرانیان شده است ،آیا از خواص آن اطلاع دارید؟
 

مرتضی صفوی ،دکتر تغذیه گفت:میوه انبه دارای اسیدسیتریك و تانن است.هسته آن بسیار چرب و حاوی نشاسته بالا و برگ‌های این درخت نیزه‌ای شكل،گل‌های آن زرد یا قرمز رنگ و به صورت خوشه‌ای وجود دارد كه میوه آن بیضوی شكل و دارای طعمی مطبوع،شیرین و دارای هسته‌ای نسبتاً بزرگ است.
وی گفت:میوه انبه دهان را خوشبو و رنگ چهره را باز می‌كند و تقویت كننده جسم‌،روح و دستگاه گوارش است‌،انبه همچنین عطش را رفع می‌كند و ادرار ‌آور و ملین و برای تقویت معده مفید است.
این متخصص تغذیه اضافه كرد:انبه بسیار مقوی و تقویت كننده بدن،تقویت كننده قوای جنسی،تمیز كننده خون،رفع اسهال ‌و برای درمان بواسیر خونی مفید است.
صفوی افزود:انبه دارای مقدار زیادی اسید گالیك است كه سیستم هضم را ضد‌عفونی و تمیز می‌كند كه به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی مفید است.

 



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:متن/جالب/ویتامین های/انبه/, ] [ 13:7 ] [ mohamad ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 83 84 85 86 87 ... 97 صفحه بعد