آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدیه محمد خانی به نام از کف رفتی

مهدیه محمدخانی متولد سال 1365 تهران و فارغ التحصیل مهندسی معماری است. وی فراگیری موسیقی را با سازهای دف و پیانو آغاز کرد و از سال 1387 شیوه‌ی آوازی استاد شجریان را از غلامرضا رضایی می‌آموزد

 

MP3 320
MP3 128
MP3 64
OGG
Download
Download
Download
Nolink

 
 

 راهنمای دانلود
1- برای دانلود روی لینک مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه ... Save Link As را بزنید . 
2- برای راحتی در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید . 



موضوعات مرتبط: دانلود موزیک ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:مهدیه محمدخانی/آهنگ از کفم رها, ] [ 15:15 ] [ mohamad ]
[ ]

عبارت "هههههه" از سوی بانوان برای دلالت بر خندیدن حرام است !!

ه گزارش افکارنیوز، چندی است که بازار صدور فتاوای مضحک از سوی علمای فرقه وهابیت به شدت داغ شده است و هرکدام برای اینکه شهرت بیشتری کسب کنند٬ فتوای مضحک تری صادر می‎کنند.

أبوالبراء یکی از این شیوخ وهابی است که خود را در شبکه اجتماعی تویتر با نام "علامه أبوالبراء" معرفی کرده و در زمینه صدور فتاوای مضحک رنج‎های بسیاری را نیز متحمل شده است.

این مفتی وهابی در جدیدترین و مضحک ترین فتاوای خود٬ نوشتن "هههههه" از سوی بانوان را حرام اعلام کرده است.

وی که عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی است در صفحه شخصی تویتر خود آورده است: نوشتن عبارت "هههههه" از سوی بانوان برای دلالت بر خندیدن حرام است.

أبوالبراء در توجیح این فتوا می افزاید: استفاده از این عبارت بدان جهت حرام است که مردان را به فکر اقدامات حرام می‎اندازد.

بخش مضحک تر ماجرا آنجا است که وی آورده است: در صورتیکه از "هـ" بیشتری استفاده شود٬ شدت حرام بودن آن افزایش می‎یابد.

عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی برای جلوگیری از این فعل حرام(!) چاره ای اندیشیده و ادامه داده است: بهتر است که زنان به جای عبارت "هههههه" از عبارت "خنده عفیفانه" استفاده کنند.

پیش‎تر نیز أبوالبراء در فتوایی درمورد "استفاده زن از کولر در غیاب همسر" گفته بود: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است. وقتي زني در غياب همسر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود

 



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 12:58 ] [ mohamad ]
[ ]

۱۸ سوالی که قبل از مرگ‌مان باید از احمدی‌نژاد بپرسیم

کامران دانشجو، وزیر علوم محبوب و مورد علاقه دانشجویان، در دولت محمود احمدی نژاد، گفته به خاطر رفاقتی که با آقای احمدی نژاد دارد، قصد کرده که ۲۰ سوال را با ایشان مطرح کند.

 

درست است که آقای احمدی نژاد، با ما رفاقتی ندارد، ولی ما که عاشق ایشان هستیم. اگرچه از قدیم گفته‌اند «عشق یه سره مایه دردسره»، ولی با این حال به خودمان حق می‌دهیم که ما هم ۱۸ سوال از آن شخصیت بزرگوار بپرسیم:

۱٫ آقای احمدی نژاد! ایده‌های موفق اقتصادی هشت سال اخیر، همه اش کار خودتان بود یا با آقای پژویان هم مشورت می‌کردید؟

ادامه مطلب...



موضوعات مرتبط: مطالب جالب ، طنز و سرگرمی ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:احمدی‌نژاد , ] [ 12:51 ] [ mohamad ]
[ ]

جدیدترین عکسهای آزاده صمدی در نشست خیری تئاتر جدیدش

ادامه مطلب...



موضوعات مرتبط: عکسهای بازیگران ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:آزاده صمدی,آزاده صمدی در نشست خبری تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق,آزاده صمدی و هومن سیدی,بیوگرافی آزاده صمدی,جدید ترین تصاویر آزاده صمدی,جدیدترین عکسهای آزاده صمدی,جدیدترین عکسهای آزاده صمدی در نشست خیری تئاتر جدیدش,در مورد آزاده صمدی,دربار آزاده صمدی,زیبا ترین عکس های آزاده صمدی,سای عکس بازیگران,سایت اوردوز,سایت رسمی آزاده صمدی,سایت عکس آزاده صمدی,سریال های آزاده صمدی,شوهر آزاده صمدی,عکس جدید آزاده صمدی و باران کوثری,عکس شخصی و جدید آزاده صمدی,عکس های آزاده صمدی در آبان 92,عکس های جدید آزاده صمدی با همسرش هومن سیدی,عکس های ناب آزاده صمدی,عکس همسر آزاده صمدی,عکس کمیاب آزاده صمدی,فیلم جدید آزاده صمدی,ناب ترین عکس های بازیگران,نشست تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق,نشست خبری نشست تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق,همسر آزاده صمدی,گالری جدید ترین عکس های آزاده صمدی,گزارش تصویری نشست تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق, ] [ 16:34 ] [ mohamad ]
[ ]

عکسهای جدید سحر قریشی(آبان 92)

ادامه مطلب...



موضوعات مرتبط: عکسهای بازیگران ، ،

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 97 صفحه بعد